Różne sposoby na znalezienia klienta

Kwi
2013
19

posted by on Blog

O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba nikomu robić wykładów. Trudno byłoby przecież jakiemukolwiek przedsiębiorcy istnieć na rynku, gdyby nie korzystał on z obojętnie jakiej formy reklamy. Pamiętajmy bowiem, że zajmują się nią nie tylko profesjonalne agencje reklamowe. Najlepsza jest od zawsze poczta pantoflowa. Zobacz http://www.dirtydot.pl Jednakże na taką formę reklamy trzeba sobie zapracować, gdyż tworzą ją jedynie zadowoleni klienci, a nie agencje interaktywne. Niektóre przedsiębiorstwa korzystają z nieetycznej formy reklamy, jaką jest marketing szeptany. Na pierwszy rzut oka nie jest to płatna reklama, a zwykła poczta pantoflowa – najczęściej przybierająca postać odpowiednio sformułowanych postów na forach internetowych.

 

Opinie opłaconych forumowiczów nie są prawdziwe i powodują najczęściej tylko zamieszanie. Niemniej jednak przez jakiś czas przynoszą efekty. Inny sposób na skuteczny marketing to drukowanie tysięcy ulotek i wręcz zasypywanie nimi mieszkańców okolicy. Niestety przykry fakt jest taki, że większość ludzi otrzymanych ulotek nawet nie przegląda i od razu lądują w śmietniku. Szanse na dotarcie do właściwej grupy odbiorców jest więc znikome, a ponadto taka forma reklamy jest na bakier z ochroną środowiska. Skutecznym, choć nie za bardzo tanim sposobem reklamy są billboardy. Ogromne plakaty rozwieszone po mieście zawsze przykują uwagę, zwłaszcza jeśli są umiejscowione w pobliżu przystanków autobusowych czy tramwajowych, gdzie czekający ludzie przeczytają z nudów dosłownie wszystko.