Marketing „prawie szeptany”

Pod tą formą kryje się szereg terminów dość często o zabarwieniu pejoratywnym. Kojarzy się zazwyczaj z szeregiem nieszczerych wypowiedzi zbyt jaskrawo opisujących jedynie przesadzone zalety produktu, usługi lub firmy. Nam zależy jednak na budowaniu swojej marki jako eksperta z danego zakresu wiedzy o produkcie lub usługi dlatego warto nie ukrywać pochodzenia opinii i w miarę potrzeb użytkowników społeczności internetowych udzielać bezpłatnej pomocy.  Marketing szeptany

Taka taktyka na dłuższą metę przyniesie wymierne rezultaty w postaci poleceń innych potencjalnych klientów, nam też zostanie przyznany tytuł fachowca w danej dziedzinie. Duże firmy zatrudniają wyspecjalizowanych ekspertów, którzy pod szyldem firmy chętnie opiszą proces kładzenia płytek podłogowych czy montaż kinkietu. Taka forma reklamy jest bardzo czasochłonna ale efekty są długotrwałe i służą dobrze rozwojowi firmy.